22 Ocak 2011 Cumartesi

tavukdöneretürküler

kafalar hep karışık tabi çok karışık üretemiyicek kadar düşünemiyicek kadar çok ses var kafalarda
biraz kokoreç biraz mayonez biraz mola biraz dediğim uzunca bi mola eve gidicek kadar ev dediğim..

yalan dolan olmadan bi yerde olmak.. harbiden
bırak allahını kitabını kendinin yalanlarıyla bunlar gözünün kaçtığı lafının sektiği elinin oynamadığı ürktüğü
hani intiharı düşünmediğin hakkaten düşünmediğin intiharı intihar hakkında düşünmediğin
onun vücudunda onun aklında gezdiğin o ki o kadar uzakta bi zamir diil içinde unuttuğun sen ne boksa ulaşamadığın yetmediğin cellat olup baltayı indiremediğin alıp kucağına uçamadığın
eski şarkın ilk şarkın öz şarkın geriye doğru çaldığında hatırlayabiliceğin şarkın
o ordaydı o ölümdü o yanıbaşımdaydı hastalıklıydı ama nası nası mutluydu nası nası umut doluydu nası köpek gibi anasını sikiyim

özgürlük mücadelesinde yürüdüğün caddede gece mafyadan gelen çelenkti gerçek gibiydi
o acıydı o gülünçtü o çok yumuşaktı o çok zehirleyiciydi
hep içinde olduğum ama hissettirmeyendi aklı başında bi kafaydı yeterince diildi
o bi düşünce o bi sessizlik o hakkaten mutluluk o müzik o cayırcayır

biraz daha umut edinmek iyi geldi belki onun olduğunu bilmek beni delirtti
onu istiyorum onu çok istiyorum onun yanımda olmamasını fazlasıyla istiyorum
umuda aşığım ölüm dileğim o benim
ölümümü istiyorum onla ölümde öpüşmek istiyorum elime kanasın istiyorum kanımı elime boşaltsın istiyorum
hissetmeyi ona istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder