26 Ocak 2011 Çarşamba

güzel

yorgun ve sik kafalıyım
mutlu olmaktan çok korkuyorum
isteklerim yerinde diil

biraz dolaşalım ister misin
dolaşalım dolaşarak içelim bu farketmez

bağıralım mı
bağıralım
bağırdık

üşümek mi isterdin sıcaklamak mı
çok zor bi soru

bak orda hüzün var
hayır çok sıkıcı
hiç bi şey istemiyosun susıyım mı
yo konuş ara

içte arıyorum içerisi çok karışık durmaz bi yer yorucu ve fazla kokusuz tadı yok acı var diyebilirim çok mutlu olmamışım diyebilirim çok dağınık bi eksikliği var düşünemiyorum durdum kaldım sıkılıyo da diilim ama korkuyorum bazen çok fazla korkuyorum sabırsızlanıyorum korkudan o zaman işte daha çok korkuyorum
evet.. kötü..
kandırsak mı
ona bile halim yok biraz susalım izleyelim ne dersin
peki


galiba sakar olmak ve turuncuyu sevmek istiyorum bi kaç dakika oldu ve hala böyle
çok şanslısın ne kadar karmaşıklığın var
yeteri kadar var sanıyorum
ne güzel kıskandım

hakketen zorluyo muyum bilmiyorum ya da zorlanıcak yerde miyim bilmiyorum bazen garip hissediyorum evet ilginç bi yerdeyim diyorum fakat orayı süsleyemiyorum anlamıyorum süsten zevksizim
ben de çok zevksizim ve zevkli olmaktan da çok korkuyorum zaten
tehlikeli bi şey di mi çok kandırıcı çok pislik ama iyi bi karmaşıklığı yok mu
orası öyle baya var onu zorlamak.. bilmiyorum..

hadi geri dönelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder