28 Aralık 2010 Salı

paylaşamadıkça devam edebilen çoğu şeyden biri hayattır

en büyük tatminsizliklerden biri de yalnızlık
hani evet insan tatmin olamasın diye yaratılmış olabilir
tanrı olsam kitaplar yerine ufak bi tatmininiz benim notu yollardım her halde

sürekli açılan yaranın tutulacak yeri kalmadığında sadece izler oluyosun
olmayacağını bilmek bu hayatın tuttuğunu göremeyecek olmak alkolsüz bi acı
yaraya dökülen alkol gibi alkol yine alkol
alkol yok ama şimdi

sınav var belki mesela ne kadar yanlış yaptığımızı bakalım öğrenebilmiş misiniz sınavı okul tarih
ki tarih yazılmaya başlamadı bence ben görmedim
tavşan gibi hissediyorum saatler belli sorular cevaplar belli kafam açık kahve var yavan bi durum

yalnızlık da burda başlıyo
şu an yanımda olmasını istediğim bu aptallığı paylaşmak istediğim biri yok olamıyo
çünkü yaratılan hayat paylaşılacak gibi değil
beraber kör olmak beraber boyun eğmek paylaşmak değildir ki beraber kahretmek
en sempatik bulabileceğin kaçış olabilir sadece

buralardan gitmek olabilir
insan içine çıkmamak olabilir
içlerinden geçip kuytu bi yerde içmek olabilir
onlar uyurken ayakta olmak onların ayaklarına bakmamak için rüya görmek olabilir
olmadığını paylaşmak olabilir

paylaştıkça çoğalan tek şey hayat sorum sana
benim yalnızlığım arttıkça ben delirmez miyim
ben zaten ölmeyi seçtikçe yatağımda bi gün can vermez miyim
lanet etmekten bağırmaktan boğazım patlamaz mı
çok fazla içmekten midem delinmez mi
ben olmazsam benim ümidim olmazsa sen nasıl hala devam edebilirsin

sen demek ki iyi bi şey değilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder