18 Aralık 2010 Cumartesi

yavan hikaye

biraz yeni ama tahmin ettiğim hikaye
küçük ve doğru olduğum pek küfür edemediğim gibi
herkesle beraber yürürken kulağıma edilmiş hikaye
o kadar olası ki yalnızlık bile daha eğlenceli

yavan hikaye ucu sonsuz ucu boksuz iki türlü yolsuz hikaye
olmayan kahraman olduğum hikaye
çıkabildiğin yer balkon olan bol pervazlı bol uzaklı
ziyan ziyan ettikçe arkama baktığım ziyan ziyan gözlerimle

köpek gibi içmediğim geceler gibi aynısının tıpkısı
yorulmadığı kusmadığı ağlayıp bağırmadığı kafamın iç çeker gibi
içerde bi uzak dışardan bile daha zor
raksetmesi sallanması kafeste bir tuzak

biraz burda daha biraz orda masanın üstünde etim kemiğimi görmek
yukardan bakıldığında döndüğüm kavgamı izlemek ben de biliyorum yoksa
olmayan olmaya en iyi olanlardan olmaya çalışıyo olmaya
biraz renk gibi en azından siyahsız beyazsız yanlışsızlığa

doğrusuz sarhoşluğa sevişmeye bakmaya eline alnımı koymaya
balkon balkon tırmanmaya aşağıya uzaklaşmaya nedense hep bi saksıya akvaryuma hayran olmaya
yalnızken acizliğime gönül göz açlığıma
yoksa ben de biliyorum ben de farkettim

yoksa özlü içim bile biliyodu artık
ekmekten o tadı o da beklemiyodu
dişsiz bir hikaye çizgi dolu bir gülümseme
beleşe yaşanan bi aşk

yoksa o da biliyodu
o da farketmişti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder